Miły poczęstunek reklamowy dla klienta

candy-4021988_1280

Żyjemy w czasach walki o klienta. Mnogość dostępnych usług i ofert powoduje, że to usługodawca dwoi i się i troi, żeby sprostać gustom i wymaganiom grupy docelowej. Wielkie firmy zatrudniają cały sztab ludzi odpowiedzialnych za marketing. Wyścig trwa i każda inwestycja w wizerunek może się okazać wartościowa, bo buduje opinię, a przez to również zaufanie potencjalnych klientów.

Wizerunek firmy to jeden z najważniejszych elementów, po którym podświadomie oceniamy usługę jako bardziej interesującą lub przystępną. Kluczową rolę gra tutaj skojarzenie obrazu z czymś miłym, obudzenie pozytywnych uczuć i wspomnień. Tak, jak domowe ciasto może się kojarzyć z babciną miłością, wygodne buty z weekendem, czy wakacjami, tak logo firmy niezmiennie powinno być kojarzone z profesjonalizmem i dbałością o każdego klienta.

Ale zaraz, co to właściwie oznacza, że należy dbać o klienta? To nie wystarczy wykonać usług na poziomie? Jeśli zależy nam na wyróżnieniu się z tłumu, to zdecydowanie nie wystarczy. Dzisiaj wysoki standard jest standardem i nawet robiąc zakupy w tanim markecie oczekujemy dostępności towaru i na przykład estetycznych i wytrzymałych opakowań. To właśnie te detale wpływają na odbiór całości. Wyobraźmy sobie, że prowadzimy firmę, w której punkcie stacjonarnym klient zawsze musi chwilę poczekać.

Wiedząc o tym, umieszczamy przy ladzie krówki z nadrukiem, aby można się było częstować. Osoba, która wchodzi i widzi poczęstunek odbiera to jako troskę i zainteresowanie ze strony firmy, a więc doświadcza pozytywnych emocji. Krówki reklamowe mogą być świetnym pomysłem na utrwalenie pozytywnego wizerunku skojarzonym z logo.

0 I like it
0 I don't like it

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *