Miały nie działać, a jednak... działają?

Miały nie działać

Działają, czy nie działają – oto jest pytanie, które zadawało sobie wielu pozycjonerów prowadząc rozważania nad przekierowaniami. Konkretnie chodzi o aspekt związany z tym, czy przekazują one  pełną moc PageRank?

Dzisiaj już wiadomo – tak, przekazują. Dobrą wiadomość przekazał za pośrednictwem Twitter Gary Illyes. „30x redirects don’t lose PageRank anymore” – jak pisał. Jest to bez wątpienia jedna z najważniejszych informacji dla branży SEO w ostatnim czasie. Dlaczego? Ponieważ od dłuższego czasu różne środowiska pozycjonerów spierały się ze sobą co do tego, czy przekierowania redukują, czy nie redukują mocy PR. Przywołana wypowiedź rozwiała wszelkie wątpliwości, kładąc kres domysłom.

Niezależnie od tego wpis wywołał wielkie poruszenie, prowokując dość burzliwą dyskusję dotyczącą wielu zagadnień związanych z pozycjonowaniem, w tym oczywiście przede wszystkim z przekierowaniami i samym PageRank. Illyes stwierdził, że PR w dalszym ciągu ma się dobrze, potwierdzając jednocześnie, że cały czas ma bardzo duże znaczenie i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości miało się to zmienić.

Prócz burzy jaką wywołały, przywołane słowa z całą pewnością będę miały też inne konsekwencje. Z dużą dozą prawdopodobieństwa można założyć, że wpłyną na zauważalny wzrost zainteresowania przejmowaniem i kupowaniem domen tematycznych, pozwalających na danie solidnego kopa działaniom pozycjonerskim. Z tego samego względu należy oczekiwać wzrostu zainteresowania domenami po istniejących serwisach, za sprawą których będzie można stworzyć przekierowania na serwis docelowy. W końcu skoro udało się ostatecznie potwierdzić, że przekierowania działają tak, jak powinny, to dlaczego specjaliści od SEO mieliby rezygnować z wykorzystania tej praktycznej i bardzo skutecznej metody?

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie Pozycjonowanie Bydgoszcz

1 I like it
0 I don't like it

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *